Nové úlovky...

21.11.2013 10:54

Přidala jsem do galerie NOVÉ ÚLOVKY fotečku s poklady od paní Míly....modrou postýlku ještě nemám, takže z ní mám velkou radost, kočárky tohoto typu sice, už mám, ale nevadí....kočárků není nikdy dost....pak je tam televizka s lampou ze starého pokojíčku - mimochodem ten jsem jako malá měla tak ji budu mít ke křesílkům z tohoto pokojíku co, už mám a třeba se mi časem podaří sehnat další díly a budu mít pokojíček kompletní!? A jako poslední je tam dřevěný Večerníček.....nejdřív jsem ho nechtěla. Pozděj jsem si řekla, že si ho z nostalgie tedy do sbírky přiberu a po tom co přišel balík jsem děsně moc rááááda, že jsem si i toho Večerníčka vybrala, protože ve skutečnosti je kouzelný, takže paní Míle patří velký dík za všechny poklady!!!

Mějte se moc hezky.......