Nové poklady

15.02.2015 16:42

Moc Vás všechny zdravím, a jdu ukázat nějaké nové pokládky. 

Paní Jiránková mi obohatila sbírku o MIMI věci i hračky a tak mám i další malinké panenky, největší radost mám z té vlasaté IGRY ta mi doposud unikala. :-D Radost mám i z dětských penízků, aspoň je doplním do pokladniček co mám, protože mi je ta moje malá cácorka všechny poztrácela a to, už jsem jí půlku z toho co paní Jiránková poslala dala do její pokladničky - to není ani nafocené. 

Pan Mlejnek mi za symolickou cenu prodal taky plno pokladů - mimo jiné pokojíček, který jsem taky dlouho sháněla, protože je to pro mě srdeční záležitost z dětství, pak mi sbírku obohatila i paní Francová o velmi kráááásné poklady a časem prý budou další....., a když už jsem byla v tom focení máte nafocené i nejnovější botičky pro panenky. Ty kupuji neustále, protože jak říkám: jednou se hodí! :-D Není to dávno co jsem měla asi 3, 4 páry a dnes???? Jejich pořádná hromada - třeba je někdy spočítám ;-), ale pomalu obouvám bosé panenky, takže své využití určitě najdou.

 
Přeji krásné dny a jak budu mít něco nového a hlavně chuť fotit ukáži další poklady......